kızın amını hem parmaklıyor hemde yalıyor

Amatör Porno     15 Ocak 2016     yandanyemis

git amını yıka gel dedim. gitti yıkadı geldi. yatağa yattı tekrar lütfen babacığım olan oldu artık. gel sende rahatla diyerek bacaklarını açtı tekrar.. ben robot olmuştum kızımın emri, amcığın çağrısı ve yarağımın peşinden gidiyordum.. gireceğim zaman, biraz acır dedim. olsun ben dayanırım babişkom. çok tşk ederim. annemin yapamadığı görevinide yapmama izin verdiğin için. lütfen rahat ol kendini suçlama dedi. ben tekrar amcığa yaklaştım. kızımı tekrar yaladım biraz. gene kasılarak orgazmı yaşattım ve onun zevki bitmeden içine yavaaaşca girmeye başladım. dibine kadar girdim ve öylece kaldım. bir süre sonra yavaş yavaş sikemeye başladım. kızımı resmen sikiyordum. hiç bir şey düşünemiyordum artık. o poziyonda geciktiricinin ve alkolünde verdiği etki ve rahatlıkla bir zaman siktim. ama ne kadar siktim bilmiyorum. her giriş çıkışımda o daracık amcık yarağımı okşaya okşaya alıyor dibine kadar, gönderiyordu başı görülünceye kadar

Benzer Pornolar

latin motora ayakta amdan çakma

latin motora ayakta amdan çakma

tıtrıyordu tuhaf bır sekılde bende bıraz tırsmıstım cunku oyle heyecnalanıp bosalmıstıkı kalbı dayanmaz gıder lafı o an ne akdar...

mini etekli kaşara ayakta sokuyor

mini etekli kaşara ayakta sokuyor

başladım dilimle klitorisini yalamaya başladım klitorisine dilimi kazıttıra kazıttıra sürtmeye başladım arada bir dilimi ustaca kullanıp vajinanın içine kaydırıyor...

rus amator lolita porno sikiş izle

rus amator lolita porno sikiş izle

omzuma yaslamıştı nefesinide boynumda hissediyordum Hülyanın niyetini anlamıştım bi an önce harekete geçmek istiyordum ama ya yanlış anladıysam diye...

ateşli güzele yalattırıp sonrada sikiş

ateşli güzele yalattırıp sonrada sikiş

Düşünebiliyormusunuz ya adamınbiri otobüsün içinde götüme parmağını sokmuştu. Ben saf saf bundanfazlasını yapamazlar diye düşünürken o parmak götümden çıktı...

azgın ilik gibi fahişeyle sex yapma

azgın ilik gibi fahişeyle sex yapma

AMA TABİ AMDAN BİR SULAR AKIYO GÖL ÜSTÜM DE İNİP KALKIYO BİR ON DAKİKA İNİİP KALKTI AMINDAN BİR SU...

adam sekreteri masada becericek

adam sekreteri masada becericek

Yatağa yığılıp kaldık, beş dakika sonra "bi sigara içsem sorun olur mu" dedim. "Hayır, olmaz lütfen bana da bir...

Yorumlar kapatıldı.